Okul sonrası hayaletlerde hayatta kalın
Korku oyunları bu günlerde giderek daha popüler hale geliyor. Bu tür türlerin pek çok varyasyonu, dijital sokaklarda büyük sürüler halinde sallanmaya devam ediyor. Koma: Kesme Sınıfı, 2D survival-'e bir başka giriştir. korku türü. Korkunç bir macera olan bir
The school after dark
The Coma: Cutting Class oyunu, oyuncuların Youngho adlı genç bir lise öğrencisinin rolünü üstlenmesine olanak tanır. Oyun, tıkanıklık nedeniyle uyuyakaldıktan sonra sınıfına zamanında yetişmeye çalışmasıyla açılıyor. Biraz kötü şansla, bir öğrenci önceki gece okulda intihar ederek normal programı bozdu.
Kargaşayı kullanan Youngho sınavına girdi. Ancak, cevap vermenin ortasında uykuya dalar ve dehşet burada başlar. Uyandığında kendini geceleri okulda kapanmış bularak buldu. Daha da kötüsü, okul görünüşte karanlık ve farklı görünüyordu, kapıları ve pencereleri sıvalıydı.
Youngho'nun seçeneği açık; kaçması gerekiyor. Tek sorun, okul sakinlerinin başka fikirleri olması. Okulda kendisine zarar verilmesini isteyen korkular var ve Youngho'nun kaçmasının tek yolu Sehwa Lisesi'nin gizemini aydınlatmak.
Her zamanki oyun tarzı
Yan kaydırma çubuğu olarak The Coma: Cutting Class temel kontrollere sahiptir. Oyuncular, sol ve sağ hareket için iki düğmeye, bir kullanım düğmesine ve oyundaki haritalara, çantalara ve diğer araçlara erişmeye özel düğmelere sahip olacak. Her zaman klavyede tuşlarla boğuşan oyuncular için bu hoş bir özellik.
Bahsedildiği gibi, bu oyundaki amaç basit ve net; kaçmak. Bunu yapmak için oyuncular okulun gizemini çözmelidir. Okul, okul saatlerinde olduğu gibi aynı görünecek. Ancak, çeşitli karakterlerin korkunç hayaletleri bir fark yaratacaktır. Bunlardan biri, koridorları takip eden Youngho'nun İngilizce öğretmeni.
Öğretmen tarafından görülmek, yalnızca oyuncu başarırsa sona erecek bir kovalamaya yol açar. Youngho'yu bir dolapta saklamak veya tehditten büyük bir mesafe koymak için. Ayrıca, Youngho yakalanır ve dilimlenir, saplanır veya kafası kesilirse sona erer. Ve eğer öğretmen yeterli bir tehdit değilse, Youngho'yu almaya giden tuhaf zehirli bitkiler ve yığınla öğrenci cesetleri de vardır.
Youngho'nun - cömert değilse de - yalnızca sınırlı bir süre koşabileceği konusunda uyarılmalıdır. Onun dayanıklılığını yenilemek için oyuncuların okul genelinde eşyalar bulması gerekiyor. Ayrıca, Youngho kanayan bir yarayı yakalarsa veya düşman bir bitki tarafından zehirlenirse yardımcı olabilecek sargılar ve panzehirler de vardır.
Gerçek bir "iyi son" olsa da. Koma: Kesme Sınıfı, oyuncunun oyun boyunca yaptığı hareketlere bağlı olarak toplam beş son içerir. Bu özellik, oyunu tek seferlik bir oyun olan çoğu yan kaydırma oyunlarından ayırır. Oyuna birden fazla son vererek, oyun tekrar oynanabilirliği artırıyor.
Sağlam sanat eserleri günü kurtarır
Koma: Kesme Sınıfı, yandan kaydırmalı korku türünü yeniden icat etmek için hiçbir şey yapmayan bir yöntem kullanır. Ancak, oyunun cazibesi burada yatmıyor. Oyunun birinci sınıf sanat eserinde bulunur. Güzel ve son derece ayrıntılı; neredeyse bir anime izlemek gibidir. Dahası, geliştiriciler arka planda çalan ürkütücü müziği iyi kullandılar. Hikayenin nasıl ilerlediği de fark yarattı, çünkü oyuncuları zorlayarak oyunu bitirmeye teşvik ediyor.